slo | eng

Pozdravljeni! Člani knjižnega kluba kupujejo ceneje. Prijavite se!
Prva stran > E-knjigarna > e-knjige > Prodajte s srcem

Natisni to stran  Pošlji prijatelju

Prodajte s srcem

Priročnik za (še) boljšo prodajo

Vsebina knjige s preprostimi in samoumevnimi nasveti pomaga povečati prodajo in izboljšati poslovanje vsakomur, ki se neposredno ali posredno ukvarja s prodajo. Knjiga je namenjena prav vsakomur, ki se kakorkoli srečuje s kupcem in želi, da bi bila taka srečanja človeška, prijetna in v zadovoljstvo obeh. Nova knjiga avtorja uspešnice Povejte z veseljem - priročnik za odličen govorniški nastop!

Cena: 19,99 EUR

-5% za člane knjižnega kluba

Na zalogi.
Dostavimo v 2 delovnih dneh.

 

Št. strani: 224

Vezava: broširana

Format: 210 x 160 mm

Založba: Didakta

 
Opis knjige

Prodaja je dejavnost, ki tako prodajalcu kot kupcu omogoča bolje živeti. A se besede prodajalec vendarle dostikrat drži slab prizvok. Knjiga Prodajte s srcem kaže, kako je prodaja lahko prijetna dejavnost, v kateri sta ob spoštljivih odnosih med prodajalcem in kupcem oba zadovoljna in se veselita naslednjega srečanja. Kot taka prinaša knjiga nekaj novega na naše tržišče in je klic k boljšemu svetu.

Vsebina ne razlaga prodajnih tehnik, pač pa govori o prodajni naravnanosti - o trudu in žaru prodajalca, o odnosih s kupcem, ki jim ton daje prodajalec, o pristopih, ki kupcu prinesejo zadovoljstvo.

Knjiga obravnava vse tiste človeške vidike, ki spremljajo pot izdelka ali storitve od prodajalca do kupca in ki jih pogosto spregledamo, pozabimo ali se jih ne držimo dovolj trdno. Številni zanimivi primeri, tako dobrega kot neustreznega ravnanja s kupcem, popestrijo knjigo in živo, včasih na zabaven način, pokažejo, kako je mogoče besedi prodaja in prodajalec brez težav uvrstiti na prijazno stran besednjaka. Predvsem pa vsebina knjige s preprostimi in samoumevnimi nasveti pomaga povečati prodajo in izboljšati poslovanje vsakomur, ki se neposredno ali posredno ukvarja s prodajo. Kajti knjiga Prodajte s srcem je namenjena prav vsakomur, ki se kakorkoli srečuje s kupcem in želi, da bi bila taka srečanja človeška, prijetna in v zadovoljstvo obeh.

Marjan Bradeško je knjigo pisal na osnovi lastnih izkušenj, od dni, ko je nepričakovano prišel v prodajo, do danes, ko z veseljem prodaja in se srečuje s svojimi zadovoljnimi kupci po svetu, predvsem v ZDA. V dvanajstih poglavjih se avtor dotakne vseh prodajnih dejavnosti, tudi tistih, ki na prodajo na videz nimajo vpliva. Kajti prodaja je mnogo več kot menjava izdelka oziroma storitve za denar- prodaja je odnos. Pošten odnos! Z nekaj truda (lahko) prav prisrčen!

Knjiga Prodajte s srcem prinaša naslednjo vsebino:  

1.      Prodaja je odnos med ljudmi
Med izdelkom in plačilom je človek. Najmanj dva!

2.      Biti prodajalec je poslanstvo
Profesionalni pristop pomeni spoštovanje kupca.

3.      Na prvo srečanje s kupcem
Dobra priprava na široko odpira pot poslu.

4.      Izborna komunikacija je pol nakupa
Jasna in zanimiva sporočila navdušijo kupca.

5.      Prodajate prednosti, ne lastnosti!
Kupec ne potrebuje seznama, želi le koristi.

6.      Kolikšna naj bo izbira?
Kupec se mora odločiti - tudi pri eni sami možnosti.

7.      Kdo koga prepričuje?
Prodajalec prepričuje kupca, kupec pa na koncu sebe.

8.      Je odlično res dovolj dobro?
Med "za silo" in "nekaj več" je razlika: kakovost.

9.      Vsi prodajamo
Tudi neprodajalec (lahko!) vpliva na prodajo.

10.    Kaj potrebuje stalna stranka ?
Stalna stranka zasluži še posebej veliko truda.

11.    Kaj pa konkurenca?
Kupca predvsem zanima, kaj dobi od vas.

12.    Poštenost je na prvem mestu
Poštenost gradi zaupanje, zaupanje vodi k nakupu.

 


Avtor o knjigi:

"Beseda prodajalec je v nekaterih okoljih včasih že skoraj zmerljivka. Le zakaj imajo nekateri tako slabo mnenje o prodajalcih? Razbijte to mnenje in dokažite, da je prodajalec tisti, ki kupcu pomaga, mu prinese novo kakovost, mu izboljša življenje. Da prodajalec svoje stranke ne pozabi tudi potem, ko je že kupila. Da stranka res dobi tisto, kar je plačala. Da dobi še nekaj več! Pa čeprav je to le prijazen in profesionalen odnos.

Ta knjiga se ozira predvsem na ta, najbolj človeški vidik prodaje, ki izhaja še iz pradavnih časov, iz blagovne menjave. Takrat sta kupec in prodajalec ob tem vzpostavila pristen medčloveški odnos, družno sta ugotovila, kaj komu manjka in izmenjala blago. To je obema omogočilo boljše življenje. Danes je ta menjava v smer prodajalca neblagovna (dobi denar), a vse ostalo mora ostati enako. Človeški odnos, ki je profesionalen, ki razume potrebe kupca, ki je za kupca prijeten! Kajti večina ljudi rada kupuje, zlasti izdelke, ki jih navdušijo, za katere čutijo, da jim bodo prinesli nekaj dobrega ...

Misli, nasveti in izkušnje te knjige naj pomagajo ne le tistim, ki so tudi po nazivu prodajalci, pač pa vsakomur, ki se ukvarja s poslovanjem in želi z njim pomagati strankam. Hkrati pa je ta knjiga tudi klic k boljšemu svetu - ki ga zagotovo omogoča tudi pošten odnos med prodajalcem in kupcem.

e-emkaBiblos

Cena e-knjige je 14,99 EUR.

 

Mag. MARJAN BRADEŠKO, po izobrazbi magister računalništva, se zadnjih deset let večino časa ukvarja s prodajo storitev v podjetju NIL d.o.o., kjer je vodja razvoja izobraževalnih vsebin. Svoje izkušnje - od računalniškega inženirja, omrežnega strokovnjaka, inštruktorja, prodajalca itd. - je strnil že v več knjig. Njegova uspešnica Povejte z veseljem mnogim služi kot osnova za odličen javni nastop. Ker ob svojem delu Marjan Bradeško tudi veliko potuje in planinari (že vrsto let je tudi sourednik gorniške revije Planinski vestnik), je doslej objavil že dve knjigi o skritih koncih in manj znanih poteh po Sloveniji: Privlačna Slovenija/Slovenia Attracts in Konec tedna na izlet.  Marjan Bradeško v svojih knjigah in številnih člankih že več kot četrt stoletja združuje najboljše iz poslovnega sveta in srečevanja z ljudmi po vsem svetu. In to z velikim veseljem pove še drugim.


 
Mnenja kupcev

Ta knjiga zaenkrat še nima mnenj. Prispevajte ga vi!

Oddaj mnenje »

Dodaj svoje mnenje

Vaše ime

Vpis mnenja o knjigi


Pridržujemo si pravico, da ne objavimo vašega mnenja, če se ne sklada z načeli naše spletne strani oz. s splošnimi načeli dostojnosti. Pri objavi mnenja se bo prikazalo tudi vaše ime in priimek.


 

« Kupci, ki so kupili to knjigo, so kupili tudi »

Povejte z veseljem

Priročnik za odličen govorniški nastop

Cena: 19,90 EUR

-5% za člane knjižnega kluba

dodaj v voziček »


 
 

Od poslušnosti do odgovornosti

Jesper Juul in Helle Jensen

Cena: 39,90 EUR

-5% za člane knjižnega kluba


 

Vse cene v spletni knjigarni že vsebujejo DDV.

Izdelava spletnih strani: boomerank
© 2006-2013 založba Didakta | Zaupnost podatkov | Pravno obvestilo | Piškotki
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Strinjam se