slo | eng

Pozdravljeni! Člani knjižnega kluba kupujejo ceneje. Prijavite se!
Prva stran > E-knjigarna > Revije > Revija Didakta > Revija Didakta 204 (september, oktober 2019)

Natisni to stran  Pošlji prijatelju

Revija Didakta 204 (september, oktober 2019)

Slovenska pedagoška revija

Cena: 18,99 EUR

Na zalogi.
Dostavimo v 2 delovnih dneh.

 
Opis

Iz vsebine:

  • FOKUS: OPISMENJEVANJE V ŠOLAH
    • Intervju: dr. Sonja Pečjak
    • Opismenjevanje z igro pri pouku angleščine
    • Opismenjevanje malo drugače
    • Sodelovanje strokovnih delavcev pri spremljanju njihovega dela na področju razvoja bralne pismenosti v vrtcu in osnovni šoli
    • Branje prilagojene literature kot sredstvo za spodbudo in razvijanje bralne pismenosti pri učencih mladostnikih in mlajših odraslih z zmerno motnjo v duševnem razvoju
    • Šolsko knjižničarstvo v iskanju identitete
  • ŠOLA SE PREDSTAVI
    • Dnevni center na OŠ Dragotina Ketteja NM
  • ŠOLSKA PRAKSA
    • Kako zaposliti vedoželjne učence?
    • Akrilamid v prehrani otrok
  • MEDNARODNO SODELOVANJE: ERASMUS+
  • ŠOLSKI IZLET
    • Prvi turistični koraki
  • ŠOLSKA TEORIJA
    • Kako lahko vzgojitelj preveri otrokovo sposobnost štetja?
    • Sodelovanje med starši in vzgojno-izobraževalnimi ustanovami oz. pedagoškimi delavci
  • NEVROLOGIJA
    • Mladostniški možgani
  • ŠOLSTVO IN PRAVO (mag. Domen Petelin)
    • Statusi učencev v OŠ in prilagajanje šolskih obveznosti

 
Mnenja kupcev

Ta knjiga zaenkrat še nima mnenj. Prispevajte ga vi!

Oddaj mnenje »

Dodaj svoje mnenje

Vaše ime

Vpis mnenja o knjigi


Pridržujemo si pravico, da ne objavimo vašega mnenja, če se ne sklada z načeli naše spletne strani oz. s splošnimi načeli dostojnosti. Pri objavi mnenja se bo prikazalo tudi vaše ime in priimek.


 

Vse cene v spletni knjigarni že vsebujejo DDV.

Izdelava spletnih strani: boomerank
© 2006-2013 založba Didakta | Zaupnost podatkov | Pravno obvestilo | Piškotki
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...
Strinjam se