Revija Didakta 204 (september, oktober 2019)
Slovenska pedagoška revija
Na zalogi.
Dostavimo v 2 delovnih dneh.

Opis
FOKUS: OPISMENJEVANJE V ŠOLAH
Intervju: dr. Sonja Pečjak
Martin Uranič
Opismenjevanje z igro pri pouku angleščine
Špela Bogataj
Opismenjevanje malo drugače
Mojca Grad
Sodelovanje strokovnih delavcev pri spremljanju njihovega dela na področju razvoja bralne pismenosti v vrtcu in osnovni šoli
Nataša Durjava
Branje prilagojene literature kot sredstvo za spodbudo in razvijanje bralne spretnosti pri učencih mladostnikih in mlajših odraslih z zmerno motnjo v duševnem razvoju
Barbara Rebolj
Šolsko knjižničarstvo v iskanju identitete
Irena Brilej
ŠOLA SE PREDSTAVI
Dnevni center na OŠ Dragotina Ketteja Novo mesto
Nataša Jakše
ŠOLSKA PRAKSA
Kako zaposliti vedoželjne učence?
Olga Debeljak Babnik
Akrilamid v prehrani otrok
Maša Puc
MEDNARODNO SODELOVANJE: ERASMUS+
Sodelovanje dijakov Srednje šole Jesenice v projektu Erasmus+
Ana Retuznik Bozovičar
Erasmus+ kot šola zunaj učilnice
Tina Benvenuti
ŠOLSKI IZLET
Prvi turistični koraki
Tanja Kosmač Zalašček
ŠOLSKA TEORIJA
Kako lahko vzgojitelj preveri otrokovo sposobnost štetja?
Jasmina Bunšek
Sodelovanje med starši in vzgojno-izobraževalnimi ustanovami oz. pedagoškimi delavci
Gaja Ujhazi
NEVROLOGIJA
Mladostniški možgani
Andraž Jahič
ŠOLSTVO IN PRAVO
Statusi učencev v osnovni šoli in prilagajanje šolskih obveznosti
Domen Petelin