Opis
Maria Montessori se je vedno zavedala, da imajo starši pomembno vlogo. Želela jih je izobraziti, da bodo znali otrokom kar najbolj pomagati pri njihovem razvoju in da bodo razumeli bistvo njene pedagogike.
Naučiti se moramo bistvenega, nečesa, česar bi se morali učiti že od prvega dne: »KAKO SPOŠTOVATI OTROKA«. (Maria Montessori)
Maria Montessori nam v knjigi ponuja jasne in konkretne spodbude, ki odgovarjajo na preproste otrokove potrebe (kot pravi sama), da bi zagotovili otroku dober začetek življenja, srečno otroštvo in mu dali dobro življenjsko popotnico. Kako urediti preprosto domače okolje, ki bo spodbujalo otrokovo gibanje in dejavnost, kakšno starševsko držo zavzeti, do kam mora seči naše animiranje, poseganje …
Eda Šteblaj, pedagoginja in terapevtka montessori, ter Neža Le Roux, pedagoginja montessori s certifikatom AMI (0‒3 let)
Montessorijeva je delovala v času, ko so vzgajali praprababice današnjih šolskih otrok. A njena načela so še vedno aktualna, ker se bistvo odnosa med starši in otroki ni spremenilo. Zato bi lahko rekla, da govorimo podoben jezik. Znala je opazovati potrebe otrok in se nanje odzivati na način varne oporne točke, brez vsiljivosti, z učenjem otrokove samostojnosti in odgovornosti. Izhajala je iz izkušenj v praksi, učenja prek napak in empatičnega razumevanja. Mnogi današnji starši imajo s tem velike težave.
– Leonida in dr. Albert Mrgole, avtorja vzgojne uspešnice Izštekani najstniki in starši, ki štekajo
Meni zelo ljubo sporočilo v teh nemirnih, hektično hitrih časih pa je sporočilo staršem, da se ustavijo. Postojijo ob otroku, ga opazujejo in so ob tem prisotni. Da ne izsiljujejo otrokovega razvoja in dosežkov; da ne nagrajujejo in kaznujejo v dobri veri, kako sami vedo, kaj je za otroka najboljše. Pač pa da omogočijo otroku, da zgolj je.
– Doc. dr. Tina Bergant (spec. pediatrije, specializantka FRM, MAES terapevt, vodja seminarjev Familylab)
Mnenja
Zaenkrat še ni mnenj.