Kaj je v življenju pomembno? Ljubiti ali biti ljubljen? Prisluhniti sebi ali drugim? Zvestoba sebi ali drugim? Je pomembneje postavljati meje ali biti sprejet? Koga naj spreminjam? So pomembnejša čustva ali razum? So spori nujni? Se dobri odnosi zgodijo ali zgradijo? Se srečen rodiš ali si srečo izbereš? Kako v tem norem svetu ostati pozitiven?
O duševnem zdravju otrok je treba pisati, govoriti, brati in si ga prizadevati ohranjati, ker je duševno zdravje današnjih otrok ključni temelj duševnega in siceršnjega zdravja otrok jutrišnje skupnosti (dr. Kristijan Musek – Lešnik).
ADHD v življenju in šoli. Priročnik Skrita moč ADHD je poln pozitivno naravnanih napotkov in dejstev, ki razbijajo razširjene mite o ADHD. Celostno, poglobljeno in strokovno podkovano potovanje skozi življenje z ADHD. Skrita moč ADHD
Knjiga na razumljiv način ponudi teoretični vpogled v vzroke motečega vedenja, potem pa s praktičnimi primeri in brez olepševanja ponudi možnosti uravnavanja le-tega.
Namen knjige je odgovoriti na vprašanje, ali je vzgojno delovanje nujno definirano na podlagi vrednot? Ali je vzgoja od nekdaj opredeljena skozi vrednostno mišljenje?
Šolanje po modelu, kot je prisoten v današnjih šolah, zatira posebnost otrokove osebnosti, namesto da bi jo gojil do njenega razcveta. S tem izgubljata otrok in družba.
Zbirka esejev Svetovni etos in celostna pedagogika bralkam in bralcem prinaša izbor poglobljenih razprav številnih priznanih strokovnjakov, ki iz različnih disciplinarnih zornih kotov obravnavajo verjetno najtežji in najpomembnejši problem človeka in družbe: vzgojo.
Skrivnost uspešne vzgoje. Najsi gre za trmo, težave v šoli ali puberteto, enakopravni odnosi so tudi v težkih časih ključ do družinske sreče. JESPER JUUL Spoštovanje, zaupanje in ljubezen
Za vsako družbo je pomembno, da probleme vzgoje in izobraževanja znova premišlja in osmišlja, da se neprestano sprašuje o ciljih delovanja njenih vzgojno-izobraževalnih ustanov, zakonodaje, ki jih definira, in o vprašanjih svobode vsakega posameznika.
Priročnik je namenjen vsem, ki imajo stik z otroki begunci in velikokrat nimajo ustrezne podpore, znanja in izkušenj za ustrezno obravnavo. S priročnikom zato lahko pomagamo številnim šolskim delavcem, vzgojiteljem v vrtcih in dijaških domovih, zdravstvenim in socialnim delavcem ter vsem laikom, ki se srečujejo s tovrstnimi situacijami.
Projektno delo ali projektno učno delo, znano v pedagoški literaturi tudi kot projektna metoda, predstavlja alternativo tradicionalno organiziranemu in vodenemu vzgojno-izobraževalnemu delu, v katerem je učencem glavni vir informacij učitelj, ki jim praviloma posreduje že bolj ali manj „gotova“ znanja, naloga učencev pa je, da ta znanja čim bolje osvojijo.
O duševnem zdravju otrok je treba pisati, govoriti, brati in si ga prizadevati ohranjati, ker je duševno zdravje današnjih otrok ključni temelj duševnega in siceršnjega zdravja otrok jutrišnje skupnosti.
Skrivnostna knjiga vam odkriva široko paleto mladih, v katerih je ekspanzivnost, življenjska moč, žar pripadnosti skupinam vrstnikov, zagnanost v novo, slast potovanja, nagnjenost k izzivom, sposobnost tveganja, iskanje lastne religiozne podobe.
Avtorica se v pričujočem delu zavzema za kakovostno izobraževanje, opozarja na hude pomanjkljivosti in anomalije našega šolskega sistema in nujnost šolske reforme.
Pomoč otrokom z avtizmom pri učenju: načini obravnave za strokovnjake in starše. Namen knjige je pomagati učiteljem, terapevtom in staršem, ki so vključeni v obravnavo otrok z avtizmom. Gre za obsežno in temeljno delo na področju obravnave otrok z avtizmom, ki opisuje kako se otroci z različnimi oblikami avtizma učijo in kako jih te treba poučevati, da bi se laže samostojno učili.
Knjiga govori o izštekanih – izklopljenih iz odnosa – najstnikih. To so najstniki, ki so predani uporništvu, ob tem pa čutijo veliko stisko v svojem notranjem hrepenenju, da bi bili povezani. Morda se sliši neverjetno, a najstniki potrebujejo starše. Starše, ki ostajajo v stiku, ki dovolijo samostojnost, ki prenesejo napake.