Opis
Vsebina številke 219:
KOLUMNA
O svobodi govora in kako imamo vsi prav
mag. Darja Barborič Vesel
ŠOLSKA PRAKSA
Kako varujem vodo: okoljevarstveni projekt v Vrtcu Tržič
Elma Beganović in Tina Bergant
Mali filozofi: primer Sokratovega dialoga v vrtcu
Tina Ključanin
Kako otrokom približati branje, da postane prijetno?
Jasmina Ducman
Raziskovanje gozda preko čutil
Tanja Štrukelj
Od majhnih do velikih mehurčkov s suhim ledom
Bojana Robič
MED TEORIJO IN PRAKSO
Vloga razrednika v sodobnem učnem prostoru
Andreja Selak
Izzivi učitelja v učilnici in izven nje
Ksenija Erdela Lah
Izkušnje in izzivi pri delu s priseljenimi otroki v osnovni šoli
Nina Grabljevec
Prehajanje in prepletanje med programi v OŠ Brinje Grosuplje
Maruša Trofenik in Blažka Vodušek
Razvijanje interesov in interesna dejavnost nogomet v Domu Antona Skale Maribor
Matija Pohar
ŠOLSKA TEORIJA
Osnovnošolski otroci in turbulentni časi
Sara Malečkar
Disleksija in obravnava mitov o njej
Lea Kukovec
Podjetništvo v 21. stoletju: Raziskava o podjetniških kompetencah med študenti višjih strokovnih šol
dr. Vesna Trančar
REPORTAŽA
Mostove postavljamo družno od brega na breg: 110 let OŠ Prule
Andreja Popović
ŠOLSTVO IN PRAVO
Neizvrševanje odločb o usmeritvi
Mnenja
Zaenkrat še ni mnenj.