Opis
Arhitektura je v najširšem pomenu umetnost prostora, ki ustvarja prostorsko izkušnjo, katero načrtuje, zgradi in oblikuje človek. Prostor arhitekture je dan nam vsem, da vsakodnevno v njem živimo, delamo, se družimo in ga uporabljamo na sebi lasten način. Arhitekturni prostor temelji na skladnosti in ravnotežju treh načel: lepote, trdnosti in koristnosti. Prepoznavanje, vrednotenje in kvalitetno prostorsko ustvarjanje je povezano s pridobivanjem izkušenj in znanja. Raven zavedanja o prostorskih vrednotah in kakovostni arhitekturi je odvisna predvsem od izkušenj in prostorov s katerimi se soočamo v zgodnji mladosti.
V procesu izobraževanja mladi pridobijo veliko znanj, naravoslovnih, družboslovnih, humanističnih – o prostoru, o arhitekturi in oblikovanju izvejo dokaj malo. Zato je o pomenu arhitekture in prostorskih kvalitet smiselno izobraziti mlajše generacije, le tako bodo namreč znali prepoznati in kritično ovrednotiti prostor, ki jih obdaja in posege v njem. Z znanjem o prostoru bodo lahko sodelovali v pogovorih o mestu in odločitvah v zvezi s prostorsko problematiko.
Publikacija o izobraževanju na področju prostora in arhitekture, ki je namenjena učiteljem, mentorjem, pedagogom in staršem predvsem pa najmlajši generaciji, da bi pri njih spodbudili radovednost in željo po raziskovanju arhitekture. S pričujočim zvezkom idej in nalog bodo prostor spoznavali in zaznavali s svojimi čuti in prepoznali njegove estetske in uporabne zakonitosti.
Na voljo je tudi verzija publikacije z uporabno škatlo, ki jo priporočamo za šole in druge inštitucije. Prednost škatle je v tem, da se vanjo poleg gradiva shranjuje tudi druge predmete, ki so uporabni pri učenju arhitekture (ogledalce, rokavice, tulci, pokrivala za oči…).
Mnenja
Zaenkrat še ni mnenj.