Opis
Prodaja je dejavnost, ki tako prodajalcu kot kupcu omogoča bolje živeti. A se besede prodajalec vendarle dostikrat drži slab prizvok. Knjiga Prodajte s srcem kaže, kako je prodaja lahko prijetna dejavnost, v kateri sta ob spoštljivih odnosih med prodajalcem in kupcem oba zadovoljna in se veselita naslednjega srečanja. Kot taka prinaša knjiga nekaj novega na naše tržišče in je klic k boljšemu svetu.
Vsebina ne razlaga prodajnih tehnik, pač pa govori o prodajni naravnanosti – o trudu in žaru prodajalca, o odnosih s kupcem, ki jim ton daje prodajalec, o pristopih, ki kupcu prinesejo zadovoljstvo.
Knjiga obravnava vse tiste človeške vidike, ki spremljajo pot izdelka ali storitve od prodajalca do kupca in ki jih pogosto spregledamo, pozabimo ali se jih ne držimo dovolj trdno. Številni zanimivi primeri, tako dobrega kot neustreznega ravnanja s kupcem, popestrijo knjigo in živo, včasih na zabaven način, pokažejo, kako je mogoče besedi prodaja in prodajalec brez težav uvrstiti na prijazno stran besednjaka. Predvsem pa vsebina knjige s preprostimi in samoumevnimi nasveti pomaga povečati prodajo in izboljšati poslovanje vsakomur, ki se neposredno ali posredno ukvarja s prodajo. Kajti knjiga Prodajte s srcem je namenjena prav vsakomur, ki se kakorkoli srečuje s kupcem in želi, da bi bila taka srečanja človeška, prijetna in v zadovoljstvo obeh.
Marjan Bradeško je knjigo pisal na osnovi lastnih izkušenj, od dni, ko je nepričakovano prišel v prodajo, do danes, ko z veseljem prodaja in se srečuje s svojimi zadovoljnimi kupci po svetu, predvsem v ZDA. V dvanajstih poglavjih se avtor dotakne vseh prodajnih dejavnosti, tudi tistih, ki na prodajo na videz nimajo vpliva. Kajti prodaja je mnogo več kot menjava izdelka oziroma storitve za denar- prodaja je odnos. Pošten odnos! Z nekaj truda (lahko) prav prisrčen!
Knjiga Prodajte s srcem prinaša naslednjo vsebino:
1. Prodaja je odnos med ljudmi
Med izdelkom in plačilom je človek. Najmanj dva!
2. Biti prodajalec je poslanstvo
Profesionalni pristop pomeni spoštovanje kupca.
3. Na prvo srečanje s kupcem
Dobra priprava na široko odpira pot poslu.
4. Izborna komunikacija je pol nakupa
Jasna in zanimiva sporočila navdušijo kupca.
5. Prodajate prednosti, ne lastnosti!
Kupec ne potrebuje seznama, želi le koristi.
6. Kolikšna naj bo izbira?
Kupec se mora odločiti – tudi pri eni sami možnosti.
7. Kdo koga prepričuje?
Prodajalec prepričuje kupca, kupec pa na koncu sebe.
8. Je odlično res dovolj dobro?
Med “za silo” in “nekaj več” je razlika: kakovost.
9. Vsi prodajamo
Tudi neprodajalec (lahko!) vpliva na prodajo.
10. Kaj potrebuje stalna stranka ?
Stalna stranka zasluži še posebej veliko truda.
11. Kaj pa konkurenca?
Kupca predvsem zanima, kaj dobi od vas.
12. Poštenost je na prvem mestu
Poštenost gradi zaupanje, zaupanje vodi k nakupu.
Avtor o knjigi:
“Beseda prodajalec je v nekaterih okoljih včasih že skoraj zmerljivka. Le zakaj imajo nekateri tako slabo mnenje o prodajalcih? Razbijte to mnenje in dokažite, da je prodajalec tisti, ki kupcu pomaga, mu prinese novo kakovost, mu izboljša življenje. Da prodajalec svoje stranke ne pozabi tudi potem, ko je že kupila.
Da stranka res dobi tisto, kar je plačala. Da dobi še nekaj več! Pa čeprav je to le prijazen in profesionalen odnos.
Ta knjiga se ozira predvsem na ta, najbolj človeški vidik prodaje, ki izhaja še iz pradavnih časov, iz blagovne menjave.
Takrat sta kupec in prodajalec ob tem vzpostavila pristen medčloveški odnos, družno sta ugotovila, kaj komu manjka in izmenjala blago. To je obema omogočilo boljše življenje. Danes je ta menjava v smer prodajalca neblagovna (dobi denar), a vse ostalo mora ostati enako. Človeški odnos, ki je profesionalen, ki razume potrebe kupca, ki je za kupca prijeten! Kajti večina ljudi rada kupuje, zlasti izdelke, ki jih navdušijo, za katere čutijo, da jim bodo prinesli nekaj dobrega …
Misli, nasveti in izkušnje te knjige naj pomagajo ne le tistim, ki so tudi po nazivu prodajalci, pač pa vsakomur, ki se ukvarja s poslovanjem in želi z njim pomagati strankam. Hkrati pa je ta knjiga tudi klic k boljšemu svetu – ki ga zagotovo omogoča tudi pošten odnos med prodajalcem in kupcem.”
Cena e-knjige je 14,99 EUR.
Mag. MARJAN BRADEŠKO, po izobrazb imagister računalništva, se zadnjih deset let večino časa ukvarja s prodajo storitev v podjetju NIL d.o.o., kjer je vodja razvoja izobraževalnih vsebin.
Svoje izkušnje – od računalniškega inženirja, omrežnega strokovnjaka, inštruktorja, prodajalca itd. – je strnil že v več knjig. Njegova uspešnica Povejte z veseljem mnogim služi kot osnova za odličen javni nastop. Ker ob svojem delu Marjan Bradeško tudi veliko potuje in planinari (že vrsto let je tudi sourednik gorniške revije Planinski vestnik), je doslej objavil že dve knjigi o skritih koncih in manj znanih poteh po Sloveniji: Privlačna Slovenija/Slovenia Attracts in Konec tedna na izlet. Marjan Bradeško v svojih knjigah in številnih člankih že več kot četrt stoletja združuje najboljše iz poslovnega sveta in srečevanja z ljudmi po vsem svetu. In to z velikim veseljem pove še drugim.
Mnenja
Zaenkrat še ni mnenj.