Brezplačna dostava pri nakupih nad 40,00 € za člane Didaktinega kluba, oz. nad 100 EUR za nečlane.

Brezplačna dostava pri nakupih nad 40,00 € za člane Didaktinega kluba, oz. nad 100 EUR za nečlane.

Didakta-Zlata-Hruška

Projektno delo kot učni model v vrtcih in osnovnih šolah

Projektno delo ali projektno učno delo, znano v pedagoški literaturi tudi kot projektna metoda, predstavlja alternativo tradicionalno organiziranemu in vodenemu vzgojno-izobraževalnemu delu, v katerem je učencem glavni vir informacij učitelj, ki jim praviloma posreduje že bolj ali manj „gotova“ znanja, naloga učencev pa je, da ta znanja čim bolje osvojijo.

Didakta dostava
Na zalogiDostavimo v 2 delovnih dneh.

19,90 

41 na zalogi

-
+
Število strani:
Vezava:
Založba:

Pri nakupu treh knjig s to oznako, vam najcenejšo podarimo.

Opis

Drugačnost projektnega dela je v spremenjeni funkciji učitelja in v drugačni vlogi učenca v vzgojno-izobraževalnem procesu. Bistvo te drugačnosti je, da so vsi udeleženci, torej tudi učenci, v aktivnem odnosu do katerekoli vsebine, ki se je lotevajo z reševanjem konkretnih nalog in problemov iz vsakodnevnega življenja.

Z uvajanjem projektnega dela v osnovne šole in vrtce si slovenski pedagoški delavci in delavke nabirajo lastne izkušnje. Nastajajo zanimivi projekti. Ustvarjalnejši med njimi so s svojimi izvirnimi idejami prispevali k popestritvi in obogatitvi tega modela. Velika vrednost njihovih izdelkov je v prilagajanju projektnega dela našim razmeram in potrebam. Čeprav se projektno delo pri nas glede strukture in poteka bistveno ne razlikuje od projektnega dela zunaj naših meja, pa ni mogoče prezreti nekaterih posebnosti, ki so se pokazale v naši pedagoški praksi. Na te posebnosti opozarjamo v pričujoči publikaciji.

Dr. Helena Novak je diplomirala iz psihologije, pedagogike in umetnostne zgodovine. Kot samostojna raziskovalka se je posvetila obremenitvam osnovnošolcev z delom v šoli in zunaj nje, celodnevno organiziranemu vzgojno-izobraževalnemu procesu v osnovni šoli ter samostojnosti, izvirnosti in komunikativnosti učencev pri učenju. Objavljala je v različnih pedagoških in družboslovnih revijah in objavila s sodelavci več samostojnih del.

Viktorija Zmaga Glogovec je diplomirala iz predšolske vzgoje in socialne pedagogike. Na Zavodu Republike Slovenije za šolstvo je opravljala svetovalno delo in izvajala seminarje s področja videotehnologije in projektnega vzgojnega dela v vrtcih. Je avtorica in soavtorica številnih strokovnih knjig in leposlovnih del za otroke, mladino in odrasle.

Vera Žužej je diplomirala iz pedagogike. Dvajset let poučevanja in neposrednega dela z učenci je bila dobra osnova, da je lahko bogate izkušnje iz svoje učne prakse posredovala učiteljem kot pedagoških vodja na šolah. Svoje izkušnje je vrsto let objavljala v različnih pedagoških revijah in publikacijah ter vodila seminarje za posodabljanje vzgojno izobraževalnega dela na področju materinščine in uvajanje projektnega učnega dela v pouk.

Mnenja

Zaenkrat še ni mnenj.

Bodi prvi ocenjevalec “Projektno delo kot učni model v vrtcih in osnovnih šolah”

Zanimiv in berljiv priročnik za vodje na področju šolstva.

Vplivi na vodenje in delovno zadovoljstvo zaposlenih v šoli

19,00 

Knjiga na razumljiv način ponudi teoretični vpogled v vzroke motečega vedenja, potem pa s praktičnimi primeri in brez olepševanja ponudi možnosti uravnavanja le-tega.

Vija vaja ven: o motečem vedenju v šoli

22,99 

Praktični priročnik za učitelje, ki odstira njihovo vlogo v šoli, odnose s šolskim okoljem, dialoško šolo …

Učitelj kot intelektualec

19,90 

Kako odkriti svoj lasten stil poučevanja in se naučiti ‘učiteljevega’ pogleda?

Učitelj po naključju

14,99 

Namen knjige je odgovoriti na vprašanje, ali je vzgojno delovanje nujno definirano na podlagi vrednot? Ali je vzgoja od nekdaj opredeljena skozi vrednostno mišljenje?

Uvod v teorijo vzgoje

29,99