Brezplačna dostava pri nakupih nad 40,00 € za člane Didaktinega kluba, oz. nad 100 EUR za nečlane.

Brezplačna dostava pri nakupih nad 40,00 € za člane Didaktinega kluba, oz. nad 100 EUR za nečlane.

Didakta-Zlata-Hruška

Svetovni etos in celostna pedagogika

Zbirka esejev Svetovni etos in celostna pedagogika bralkam in bralcem prinaša izbor poglobljenih razprav številnih priznanih strokovnjakov, ki iz različnih disciplinarnih zornih kotov obravnavajo verjetno najtežji in najpomembnejši problem človeka in družbe: vzgojo.

Didakta dostava
Na zalogiDostavimo v 2 delovnih dneh.

19,90 

96 na zalogi

-
+

Pri nakupu treh knjig s to oznako, vam najcenejšo podarimo.

Opis

"V zadnjih letih je postalo očitno, da Slovenija v svojem jedru potrebuje predvsem eno, to so etične vrednote, zlasti univerzalne, glede katerih se lahko zedinijo še tako različno misleči."

iz predgovora častnega pokrovitelja predsednika vlade RS dr. Mira Cerarja

Vsi, ki smo tako vsebinsko kot tehnično sodelovali pri našem skupnem

projektu, smo si edini, da je koncept celostne pedagogike, ki zahteva dovolj

zgodnjo, sistematično in uravnoteženo vzgojo celotnega človeka v zapleteni

soodvisnosti njegovih telesnih, čustvenih in umskih lastnosti in odprtih

potencialov, za uresničevane moralne družbe prihodnosti morda celo ključnega

pomena.

Poglavitna sporočila knjige, dileme in vprašanja lahko strnili takole:

    Cilj družbe naj bo etična prizadevnost in ne etična popolnost,

    holistična vzgoja mora biti vseprisotna, psihofizična, etična, medkulturna,

    medgeneracijska in partnerska, s posebno skrbjo za ljudi s posebnimi potrebami,

    pa seveda tudi prirodna, kajti moramo oditi naprej k naravi, ne nazaj, saj je

    tam precej več sodelovanja kot to na prvi pogled uči darvinizem.

    Svetovni etos nas uči življenja v sožitju.

    Določena moralnost je prirojena, genetsko pogojena.

    Kako se bodo razvijali naši možgani, kako nam lahko pomaga ali škoduje

    nevroznanost?

    Sodobna paideja je primarno funkcija človeka za njegovo učlovečenje.

    Zgodovina je odlična učiteljica življenja, še posebej antična

    filozofija.

    Znanje in tehnološki napredek nas žal nista privedla na višjo raven zavesti,

    z duhovnostjo ne obvladujemo materialnega, zato se zastavlja vprašanje, ali naj

    razloge iščemo tudi v ekonomiji oziroma na desni ali levi strani politike, ki

    tudi vpliva na potrošniško orientiranost sodobnega človeka.

    Preveč smisla je enako škodljivo kot premalo.

    Ni nujno, da se utemeljujemo skozi vero, temveč lahko tudi prek

    humanosti, človečnosti, toda hkrati se postavlja vprašanje, ali je vera zgolj

    religija ali je več – je duhovnost. Dalajlama je nekoč rekel, da politiki

    potrebujejo vero bolj kot puščavniki …

    Človek je kot čipka s tremi dimenzijami, poleg materiala in znanja so

    tu še luknjice, kot je bistvo glasbe

    prazen prostor med notami.

    Šolarje bi bilo treba oblikovati kot osebnosti.

    Etika zahteva samorefleksijo in dialog, za kar sta potrebna čas in

    prostor.

    Znan je rek, da se je motiti človeško, toda na žalost sodobni človek

    pozablja na drugi del starega pregovora, namreč vztrajati v zmoti pa je peklensko.

    Za duhovno rast so pomembne zgodbe, izjemno pomembna je kulturna

    pedagogika, ki je »kažipot za umevanje učlovečenja,« pomembna je vzgoja srca, odprimo ga tudi

    minljivosti, smrti, tu sta še nežnost, zvestoba samemu sebi …

    K celostni vzgoji znatno prispeva umetnost.

    Spoznavajmo sebe in druge, krepimo svoje značaje.

    Pravo, ki ne sloni na svetovnem etosu, je nepravo (Unrecht).

    Zgledi vlečejo, zato je izkušenjsko učenje toliko bolj pomembno.

    Napredovanje navzdol je lahko rast, kar velja tudi za učitelje.

    Negujmo svoje duše, da ne bomo nekoč usahnili zaradi vrednotne suše.

    AVTORJI PRISPEVKOV:

      Miro Cerar

      Borut Ošlaj

      Marko Pavliha

      Igor Škamperle

      Robi Kroflič

      Maša Gedrih

      Manca Košir

      Slavica Borka Kucler

      Vojko Strahovnik

      Bojan Žalec

      Edvarda Šteblaj

      Franci Petek

      Špela Čekada Zorn

      Andreja Dobnikar

      Barica Marentič Požarnik

      Suzana Čurin Radović

      Cvetka Hedžet Toth

      Marija Pepelnak Arnerić

      Irena Mrak Merhar

      Janez Juhant

      Silvo Šinkovec

      Zvone Štrubelj

      Ira Zorko

      Stephan Schlensog

      Mnenja

      Zaenkrat še ni mnenj.

      Bodi prvi ocenjevalec “Svetovni etos in celostna pedagogika”

      Poetično bralno popotovanje, ki odpira prostor za pogovor z otroki o vojni in migracijah.

      Vrtiljak

      22,99 

      Slovenska pedagoška revija.

      Revija Didakta 219

      11,99 

      Novakov roman “Zvezde bodo ugasnile, če povem jim svojo zgodbo” je presunljivo in aktualno branje za mladino in odrasle. Skozi prvoosebno izpoved mladega Haruna plast za plastjo odstira univerzalno pripoved o upanju in trpljenju begunskih družin po svetu. Roman izpoveduje zgodbo družine Hallaj, ki je zaradi vojne in želje po varnejšem ter človeka vrednem življenju prisiljena zapustiti svoj edini dom, ki ga je kdaj koli poznala, in se podati v neznano.

      3 za 2

      Zvezde bodo ugasnile, če povem jim svojo zgodbo

      14,99 

      Knjiga o odnosih, samospoštovanju otrok, družinskem in šolskem okolju.

      Zrcalo odraščanja

      27,90 

      30 najpomembnejših teorij za mlade genije, pojasnjenih v pol minute.

      Znanost v 30 sekundah

      16,90 

      O ljubezni, vzgoji in igri z vašim otrokom. Strastno, a objektivno napisan prvi vzgojni priročnik, ki ne pripoveduje o tem, kakšna je najboljša vzgoja, ampak to utemeljuje z znanstvenimi dejstvi.

      Znanost o vzgoji (2. dopolnjena izdaja)

      34,99