Opis
Avtor knjige na duhovit, nazoren in večkrat ironičen način predstavi svoje pedagoške izkušnje, ob tem pa na preizkušnjo postavi tudi svojega bralca – učitelja, ki ga verjetno mučijo iste težave. Knjige zato ne moremo imeti za znanstveno gradivo, ampak za iskreno izpoved in nadvse koristen zgled. Njen pomemben del so ilustracije, ki humorno povzemajo ključne situacije v posameznih poglavjih. Bralca pritegnejo, opozorijo in morda bo prav zaradi njih knjigo z veseljem prelistal še enkrat.
Učitelje se namreč vsak dan zasipava z novimi pristopi, didaktičnimi priporočili, suhoparnimi teorijami in zahtevami in tako učitelj začne ob preizkušanju novih metod ponavljati stare – temeljne napake. Zato se bodo toliko bolj navdušeno vračali k priročniku Učitelj po naključju, ki jim bo pomagal ohranjati temeljna pravila pedagoške komunikacije in učinkovitega poučevanja.
O avtorju:
Leta 1991 po diplomi na Tufts University se je izobraževal za učitelja v programu TFA (Teach for America), ki sveže diplomante usposablja za poučevanje na podeželskih in javnih šolah v revnejših mestnih četrtih po vsej Ameriki. V tem petletnem programu je učil na osnovnih in srednjih šolah ter pisal mesečno rubriko TFA z naslovom: “Nč nism naredu.” V četrtem letu poučevanja je bil imenovan za “učitelja leta” na srednji šoli, kjer je poučeval.
Rubinsteinovi članki in eseji o poučevanju izhajajo v nacionalnih revijah in časopisih, med drugim v Education Week, Teacher Magazine in Mathematics Teacher. Poučuje matematiko na srednji šoli Stuyvesant na Manhattanu. Vodi učiteljske delavnice v programih TFA (Teach for America), NYCTF (New York City Teaching Fellows) in MFA (Math for America). Dvakrat je dobil nagrado Math for America Master Teacher fellowship. Z ženo in hčerko živi v New York Cityju.
Mnenja
Zaenkrat še ni mnenj.