Opis
Po generaciji mladih, ki je protestirala in si želela vse spremeniti, imamo danes mladino, ki ne komunicira navzven, kakor da ne bi imela kaj povedati. Zdi se, da mladina danes odklanja komunikacijo, ker se je odločila, da ne bo govorila, ker je izgubila vse zaupanje v tistega, ki bi moral poslušati ali odgovoriti. Mladi v spremembo sveta ne verjamejo več. Komunikacijo iščejo v labirintih navideznega sveta, ki je edini svet, ki ga priznajo.
Zdi se, da mlade danes veliko bolje poznajo raziskovalci trga in potrošniške ponudbe kot pa sociologi, psihologi, učitelji ali starši, ki bi jih morali najbolje poznati. Danes ne živimo več v družbi discipline, ampak v družbi učinkovitosti, v kateri je oglasno sporočilo postalo naša kultura. Na žalost se v tej kulturi tudi mladostniki vrednotijo glede na sporočila, ki jim jih posredujejo oglasi.
Mladi nas silijo, da v sodobni družbi, ki s svojo tehniko posega v najintimnejšo globino človeka, ponovno preverimo vse naše duhovno, politično in družbeno življenje, da ustvarjamo take življenjske pogoje, v katerih ne bo komunikacijske praznine.
Avtorji:
dr. Jože Bajzek, Renata Bajzek, dr. Karel Bedernjak, Andreja Červek, mag. Janez Sraka, dr. Marija Sraka, mag. Špela Strniša Tušek
Mnenja
Zaenkrat še ni mnenj.